Karácsonyi versek

Karácsonyi versek

Mezei Mária: Csokorka

2012. december 22. - I99l

Mezei Mária

Csokorka

Mézeskalács haiku

Mézes bárányok
gyorsan szaladnak számba
- kissé szemtelen.

***

A karácsonyfa sóhaja

Fenyőfa voltam.
Rám aggattak mindent.
Ezt én sem bírtam.

***

Megmentett karácsony

A fám felmondott.
Díszek, cukrok, zsinegek
- fenyőfa lettem.

***

Ilyenkor

Égi angyalok,
betlehemi pásztorok
járják utcánkat.

***

Szó szót követ

Én hetet-havat
itt hordok neked, legyen
csak mit hordanod.

***

Tévedés

Ha eltévedtél
karácsonykor az égre
nézz- neonfénybe.

***

Érthetetlen

Millió fejben
karácsonyfa lappang most
- nekem szobámban.

***

Tény

Haiku szoba:
költő lelkében tükör
- önmagát írja.

***

Betegség

Művészet nekem
kis tabletta magányom
szépen lenyelni.

***

Vígasztaló

Koszorút fűztem,
haikuba torkollott.
Magamra teszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://karacsonyiversek.blog.hu/api/trackback/id/tr344972359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása