Karácsonyi versek

Karácsonyi versek

Karácsonyi gyermekversek

2019. december 07. - I99l

Nekem a Benedek Elek karácsonyi gyerekversei a kedvenceim, ezért elsősorban ezekből találhatsz most itt néhányat, de a lista végén vár egy bónuszvers is. :)

Benedek Elek

Angyaljárás után

- Csak egy baba? Egyéb semmi?
- Elég nekem éppen ennyi.
Ezt sem kértem Jézuskától,
S lám, ő elküldte magától.

- Karácsonyfád volt-e néked?
- Volt ám, s olyan szépen fénylett!
Aranydió, alma rajta,
S még játék is volt alatta.

- Játék is volt? Mutasd nekem!
- Csak volt, nagyapóka lelkem.
A szent estén játszogattam,
Aztán másnap...
- Nos, nos, másnap?
- Aztán másnap
Egy árvának odaadtam.

Még több karácsonyi gyermekvers:

Benedek Elek: A karácsonyfa

Benedek Elek: Karácsonyéji álom

Benedek Elek: Karácsony hetében

+ egy kevésbé ismert: Bezerédj Amália: Karácsony ünnepén

A bejegyzés trackback címe:

https://karacsonyiversek.blog.hu/api/trackback/id/tr7015342286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása